Call Center Pro

Een extra dienst met een schat aan slimme features zoals meeluisteren, terugbellen, pauzeprofielen en meer!


Een set add-on services.

Aanvullende PBX functionaliteiten en rijke inzichten voor verbeterde workflow van u call center en meer klanttevredenheid.

Uitgebreide statistieken en wachtrijfuncties.

Een robuuste oplossing voor het beheren van oproepen en statistieken, wat resulteert in een efficiëntere werkdag en slimmere personeelsbezetting.



Vertraagde responsgroepen

Voeg meer agenten toe in golven. Als de primaire groep de oproep niet beantwoordt, schakel dan na een bepaalde tijd de tweede groep in.

Terugbellen

In plaats van klanten te dwingen in de wacht te staan, belt de service de klant wanneer het hun beurt is. Bijvoorbeeld: "Er zijn 5 wachtenden voor u. Druk op 1 als u wilt dat wij u bellen wanneer u aan de beurt bent".


URL uitvoeren

Met één klik zoeken naar bellerinformatie in bestaande webgebaseerde CRM- of ERP-systemen biedt gedetailleerde klantprofielen en notities. Allemaal tijdens het bellen.

Afronden

Geef agenten de tijd voor verwerking na de oproep voordat ze hun volgende oproep ontvangen.

Flexibele agentervaring

Plus volledig overzicht.

Pauze systeem

Agenten kunnen een aangepast profiel maken met een pauzefunctie. Dit zal hun lidmaatschap tijdelijk in een wachtrij onderbreken, zodat ze geen oproepen ontvangen, waardoor ze tijd hebben voor backoffice-werk zonder hun plaats te verliezen.

Automatisch afmelden

Wanneer een agent niet opneemt of lange tijd inactief is, zal het systeem hem of haar automatisch uitloggen uit de responsgroep.

Live dashboard

Dashboard met live gegevens. Bewaak serviceniveaus, gemiddelde wachttijden en afgebroken oproepen vanuit een live dashboard - zowel vanuit het perspectief van een responsgroep als van een agent.

Uniforme statistieken

Een compleet statistiekenoverzicht met in-app-statistieken, rapporten in Admin en Power BI-stream.

Meeluisteren

Luister in realtime mee naar de gesprekken van collega's – een zeer gewilde functie voor educatieve doeleinden. Nu kunt u het doen zonder naast elkaar te zitten, rechtstreeks via Call Center Pro.