SkyHi Flex


Modern

Het portaal heeft een fantastische look & feel.

Innovatief

Gebruiksvriendelijke en gemakkelijke drag & drop interface.

Flexibel

Volledig schaalbaar op maat van uw bedrijf en maandelijks opzegbaar.


Drag & Drop

Een standaard belplan in minder dan 20 seconden.

Surf op uw PC, tablet of smartphone naar het SkyHi Flex panel en pas uw belplan aan naar wens. Via een heel eenvoudig drag-and-drop systeem kan u instellen wat er precies moet gebeuren als er op een bepaald nummer binnen gebeld wordt; welkomstboodschap afspelen, keuzemenu, op geprogrammeerde tijdstippen een voicemailbox laten horen of gewoon simpelweg uw geconfigureerde toestellen laten rinkelen. Sleep de vakjes in de juiste volgorde. Kortom, makkelijk en gebruiksvriendelijk.



Keuzemenu (IVR)

Met de IVR (druk 1 voor, druk 2 voor,...) stuurt u uw binnenkomende oproepen naar de juiste dienst. De beller hoort een welkomstboodschap en krijgt dan een keuzemenu. Één van de krachtigste functionaliteiten om uw telefonieverkeer in goede banen te leiden.

Operator console

De operator console is een geweldige tool voor receptionisten, supervisors en andere operatoren om hen een duidelijk overzicht te geven wat er gebeurt met het telefonieverkeer binnen het bedrijf. Elke gebruiker kan zijn eigen console personaliseren en met behulp van widgets aanpassen de console naar zijn eigen voorkeur.


Wachtrij

Uw beller krijgt een welkomstboodschap en aangename wachtmuziek in plaats van die vervelende overgangstoon. Uw telefonerende medewerker krijgt op zijn scherm te zien hoelang die beller in de wachtrij stond. Bellers die muziek horen in plaats van een overgangstoon blijven minstens dubbel zo lang aan de telefoon als het bij u wat drukker is.

Omleidingen

De sneltoetsen van uw vast toestel kan u instellen om bijvoorbeeld met 1 druk op de knop alle inkomende oproepen door te schakelen naar de GSM of naar een permanentiedienst. In een handomdraai schakelt u alle oproepen bijvoorbeeld door naar uw voicemail.


Tijdsconditie

Op basis van de datum, periode, weekdagen of exact tijdstip het verkeer omleiden naar de GSM of voicemail is bij perfect mogelijk en het is daar bovenop ook nog eens gemakkelijk in te stellen. Verlof instellen voor een heel jaar of alle feestdagen voor altijd is met enkele klikken gebeurd.

Fax to mail

Net zoals de gele briefkaart heeft de fax zijn beste tijd gekend. Wij hebben hiervoor dé oplossing. Met de fax to mail functionaliteit ontvangt u uw faxen per mail in pdf en verstuurt u uw faxen via het overzichtelijke user portaal. Gedaan met papierverspilling!



Voicemail Gesprekken opnemen Gesprekken encrypteren
Universele apps ook in te stellen Gedocumenteerde API Panel beschikbaar in 8 talen
Waarom uzelf nog beperken tot vaste en draagbare toestellen binnen de muren van uw bedrijf?

Neem uw centrale in eigen handen.


Kan u niet inloggen op het portaal en wilt u toch snel een aanpassing maken in de belroutes? Qaller laat u toe om uw centrale van op eender welke locatie met uw smartphone inkomende oproepen door te schakelen naar uw mobiel nummer, een collega, uw voicemail of een ander extern nummer en u kan alle geconfigureerde omleidingen in- of uitschakelen.

Er zijn 2 mogelijkheden om de app te gebruiken, ofwel u installeert de app waarmee u uw belplannen kan aanpassen en omleidingen in- of uitschakelen (gratis) ofwel u installeert de app en op gebruikersniveau activeert u Qaller+ (betalend). Met Qaller+ kan u uitbellen met het nummer van het kantoor en u kan ook gebeld worden op uw intern nummer.

Geavanceerde
fraudebescherming

Veilige communicatie is kritisch voor uw bedrijf. Als u dit volledig zelf zou voorzien is het duur en complex. Dat is waarom SkyHi meerdere ingebakken features heeft die beveiligingsrisico's drastisch verminderen; van intelligente zelflerende algoritmes die inbraken opsporen tot gesprek- en data-encryptie.

Gedistribueerd en
Geo-redundant

SkyHi is er altijd als u de telefoon opneemt. Dit komt door de hoog gedistribueerde en geo-redundante infrastructuur die volledig over Europa verspreid geweest is. Deze geïnterconnecte datacenters functioneren als één, ze staan in voor de communicatie van alle users. Als er problemen zijn worden die snel geïsoleerd en door de fail-over opgevangen.